senshi

senshi
Dzisiaj jest 2024-05-03, 09:07

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: 2018-10-21, 13:11 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2018-10-18, 23:37
Posty: 28
Lista umiejętności wrodzonych:
1. Siłacz - naturalna budowa ciała i aktywny tryb życia wykształciły u Ciebie wyraźną muskulaturę. Zmniejsza szybkość o 3, ale dodaje 10 do siły.
2. Muł - noszenie ciężkich bagaży siedmioosobowej rodziny nie jest dla Ciebie pierwszyzną. Zmniejsza
szybkość o 2, a zręczność o 1, ale dodaje 2 do siły i 8 do wytrzymałości.
3. Pędziwiatr - Już od dzieciństwa zawsze pierwszy dobiegałeś po deser, bo inaczej silniejsi chłopcy odpychali Cię na bok. Dostajesz 7 szybkości i 3 wytrzymałości, ale tracisz 3 punkty siły.
4. Małpa - wychowałeś się na drzewie, a przynajmniej masz teraz takie wrażenie, sięgając wspomnieniami do lat dzieciństwa. Szkoda, że inni nie mieli takich zamiłowań i przez to nie zaprzyjaźniłeś się z nikim. Zyskujesz 3 punkty percepcji i 7 zręczności, ale tracisz 3 punkty charyzmy.
5. Przywódca - w dzieciństwie przegadywałeś sąsiadki i nie darowałeś kasjerce żadnego grosika. Zyskujesz 9 punktów charyzmy i punkt percepcji, ale twoja siła, szybkość i zręczność maleją o 1 punkt.
6. Bystrzak- nie było sensu chować przed Tobą prezentów, zawsze zauważałeś wystający spod siana kawałek wstążki. Murowany sukces nauczył Cię obserwowania otoczenia, co dało Ci 10 punktów percepcji, ale przez swoją niecierpliwość nigdy nie lubiłeś długich treningów, przez co tracisz 3 punkty wytrzymałości.
7. Ludzki rezerwuar - od urodzenia wykryto u Ciebie nieludzkie pokłady chakry. Dzięki temu otrzymujesz modyfikator do puli chakry +30%, który zwiększa się o 5% wraz z każdym poziomem kontroli chakry, który wbijesz. Niestety, wielkie pokłady ciężko jest kontrolować, więc koszty zwiększenia kontroli chakry zwiększają się o 20 punktów/rangę.
8. Ogniomiot - Twój ojciec był połykaczem ognia z zawodu, a ty z powołania. Natychmiast wbijasz Poziom dziedziny Katon na D.
9. Wodnik - w dzieciństwie próbowano Cię utopić, niestety bezskutecznie. Dzięki szybkiej nauce pływania oswoiłeś się z wodą. Natychmiast wbijasz poziom dziedziny Suiton na rangę D.
10. Ziemianin - kto by pomyślał, że zwykłe "żryj piach" wypowiadane przez kolegów było dobrym pomysłem? Natychmiast podnieś poziom Dotonu na D.
11. Porażony - twoja matka lubiła pić herbatę z prądem, co wpłynęło na dziecko w wyjątkowy sposób. Natychmiast zwiększ poziom Raitonu na D.
12. Halny - podobno twoja prababka od strony ojca była wiatropylna, co tłumaczyłoby Twoją fascynację powietrzem. Otrzymujesz dziedzinę Fuuton na randze D.
13. Mistrz iluzji - od małego uwielbiałeś sztuczki z kartami, i godzinami potrafiłeś zamęczać psa wyrywaniem sobie kciuka. Zaczynasz grę z Charyzmą i Percepcją na poziomie 20, ale pozostałe statystyki pomniejszone są o 4 punkty.
14. Gęsta Krew - związki kazirodcze w klanie właśnie do tego efektu dążyły! Natychmiast podnieś dziedzinę klanową na rangę D.
15. Pracownik fizyczny - przeszedłeś trening polegający na przyczepianiu Ci kamieni do nóg, gdy uczyłeś się chodzić, i od tamtego momentu nic nie jest Ci straszne. Zyskujesz 8 siły i 12 wytrzymałości, ale inne statystyki spadają o 4 punkty.
16. Kochanek Natury - plotki głoszą, że kiedyś zobaczyłeś ciekawie wyglądający grzyb i wykorzystałeś go... w niekonwencjonalny sposób. W każdym razie matka natura obdarzyła Cię darem posiadania dwóch dostępnych żywiołów.
17. Uczeń - ze wszystkiego wyciągasz logiczne i racjonalne wnioski. Skoro już z każdej sytuacji możesz wynieść jakąś lekcję, to wzbogacając swoją wiedzę na temat świata i klanów zyskujesz każdorazowe +2 punkty rozwoju.
18. Mądry po szkodzie - kiedyś powiedzieli Ci w upalny dzień, że kałuża to woda, więc możesz się napić. Niestety, były to siki. Zaczynasz mądrzejszy, mając o 10 punktów rozwoju więcej niż inni.
19. Bogacz - masz szczęście, że Twój ojciec wygrał los na loterii. Zaczynasz mając 1000 yen więcej niż inni i co miesiąc możesz liczyć na dostanie kolejnych 200!
20. Sensor - mama była nadopiekuńcza i nauczyła Cię wykrywać chakrę na kilometr. Otrzymujesz zdolności sensoryczne i kontrolę chakry na D, ale osłabia się Twoja siła, wytrzymałość, szybkość i zwinność o 5.




100. Własna - od małego wymyślałeś najróżniejsze ustrojstwa, aż sam na coś wpadłeś. /wymaga się napisania propozycji w wiadomości prywatnej do autora tego wątku bądź moderatora/

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Zakładanie bloga | Poradniki do gier | Filmiki | Testy na inteligencję